31 Mayıs 2020 Pazar

Trendyol ve Hepsiburada Üzerinden Yaptığım Alışverişlerim

Bugünde trendyol ve hepsiburada üzerinden yaptığım bir küçük çeyiz alışverişi ile karşınızdayım. Tarih olarak yine geriden geliyorum Şubat ayında yapmış olduğum internet alışverişim. Blogda bu tür yazılar yazacağımı düşünmediğim için biraz böyle geriden devam edeceğiz.   :)

Trendyol Alışverişi

Keramika 

6 kişilik 30 parça Rodos siyah mat yemek takımını çok tereddütte kalsamda günlükte kullanacaklarım arasına eklemek istediğim için aldım. Annem ürün elimize ulaşana kadar çok tereddüt etmiş kötü olabileceğini düşünmüş ancak geldiğinde hepimizin çok beğendiği bir parça oldu.
Ürünlerim Yurtiçi kargo ile  hasarsız ve sorunsuz bir şekilde elime ulaştı. Ve buna ek olarak da  yine Keramika olarak 6 kişilik 7 cm siyah mat sosluk da satın aldım. 
Yemek takımı içerisindekiler;
6 adet 11 cm Kupa
6 adet 14 cm Kase
6 adet 22 cm Yemek Tabağı
6 adet 21 cm Pasta Tabağı
6 Adet 27 cm Servis Tabağı

Yemek takımının fiyatı: 235,92 TL
Sosluğun fiyatı: 23,92 TL



Kitchen Life
Mat siyah metal 6'lı çay tabağı altı ürün fiyatı: 19,99 TL
Geldiğinde dokusunu ben çok sevemedim bilmiyorum günlükte kullanırım ancak yine de çok severek kullanır mıyım emin değilim aldığım bu ürünlerin eve gelince topluca resmi üstte yer almakta.
Aldığım ürünlerin çoğunu işlevsel kullanabileceğimizi düşündüğüm için gördüğüm siyah çay tabağı altlığını da almak istedim. Yemek takımının pasta tabağını kahvaltı vb durumlarda kullanırsam çay bardağının altnda şık durabileceğini düşünmüştüm. 

Hepsiburada Alışverişi

Neden bilmiyorum ancak ben daha çok internet alışerişlerimde hepsiburadayı daha çok tercih ediyorum.

Lava Grill Izgara Döküm Tava

Herkesin sıkça mutlaka et yemekleri için döküm bir Lava alınmalı söylemlerini duymuşsunuzdur. Bu sebeple bende bir tane almak istedim. Kırmızı Lava tencerelerde çok güzel görünse de onları kullanamayacağımı düşündüğüm için et mühürlemek gibi işlemler için ortalama bir döküm tavam olsun istediğimden bu modelini tercih ettim.Döküm ürünler gerçekten çok ağır ürünler bu yüzden alırken özellikle bunu göz önünde bulundurarak kendinize en uygun modelini almanızı öneririm. Döküm ürünleri sanıyorum yıkama işleminden sonra  zeytin yağı ile silmek gerekiyormuş biraz zahmetli görünüyor ancak bakım için gerekliymiş. Kullanmaya başladığımda bu konuda tecrübelerimi de paylaşıyor olurum. Ürün hepsijet ile teslim edildi. Ürün boyutu 30 cm ve fiyatı 69,90 TL



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder