30 Mayıs 2020 Cumartesi

Emsan Alışverişi

Emsanın internet sitesinden 11. ayda yaptığım alışverişi paylaşacağım sizlerle. Ürünlerim geldiğinde resimlerini çekmiştim kutularına kaldırmadan önce o yüzden hem bendeki resimleri hemde sitesindeki resimleri bir arada ekleyeceğim kıyaslama yapabilmeniz için.
Ürünler Yurtiçi Kargo ile teslim edildi. Kargo teslim sürecini geçmiş tarih olduğu için hatırlamıyorum ancak gelen ürünlerde kutuda herhangi bir deformasyon ve ürünlerde bir sorun olmadan teslimi sağlanmıştı. Emsan ve Karaca birlikteymiş ben bunu alışveriş yapana kadar bilmiyordum. :)


Masterpiece 4'lü Bıçak Seti

Yemek takımı aldığımda bıçak setim de vardı yanında aslında bu biraz ekstra oldu ama benim mutfak için aldığım takımlarımda ekmeklik vb. bakır renk olduğundan bu bıçağı görünce dayanamayıp sepete eklemiştim. Ürün mıknatıslı bir kutu içinde geliyor tam güzel çekememiş olsam da sitesindeki görseli sağdaki gibiydi. Şimdi baktım ancak sitesinde ürün satışa kapalı konumda görünüyor. Bu ürünü satın aldıktan sonra hakkında çok fazla olumsuz yorum okudum bakalım ben kullandığımda aynı sorunları yaşayacak mıyım göreceğiz.
Ürün fiyatı: 117,64  TL

Selenit Çelik Tencere Seti- Kırmızı Çaydanlık Hediyeli

Ürün sitesinde stokta yok görünüyor. İndirim dönemlerini takip etmenizi tavsiye ederim. Özellikle o dönemlerde ürünlerde ciddi anlamda fırsatlar oluyor. Çaydanlık takımım vardı ancak günlük kullanabileceğim küçük bir çaydanlık olması için çelik tencere ihtiyacımı bu şekilde karşılamak istedim.
Ürün Fiyatı: 282,34 TL
 

28 Cm Wok Tava 

Wok tava her yemek yapan kişiler tarafından mutfakta muhakak olmalı denilen cinsten bir ürün o yüzden bir tane de ben eklemek istedim ancak bir tane de  Tefal olarak alırım diye düşünüyorum.
Ürün Fiyatı: 117,64  TL


Yeni Diamante 7 Parça Tarçın Tencere Seti

Bakır ağırlıklı mutfak ürünlerim olduğundan bu  ürünü almak istedim. Bu sette şuanda sitesinde stokta değil. Ürün özellikleri seramik destekli döküm gövde olarak geçiyor. Set içerisindeki ürünlerin özellikleri ise; 
20 cm / 3,10 lt Derin Tencere
24 cm / 4,5 lt Derin Tencere 
26 cm / 3,70 lt Pilav Tenceresi
26 cm / Tava

Ürün Fiyatı: 599,99 TL

Ürünlerin toplam tutarı: 1.117,61 TL 

Ürünleri henüz kullanmadığım için genel bir değerlendirme yapamayacağım. İleride kullandığımda hala blog yazmaya devam ediyorsam buradan yazıma güncelleme yapıyor olurum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder