29 Mayıs 2020 Cuma

Porland Alışverişi

Merhabaaa :)
Bahsetiğim gibi çeyiz alışverişi için yaptığım alışverişlerimi parça parça sizinle paylaşıyor olacağım. Porland, Karaca, Emsan gibi bir çok yerden alışveriş yaptım hepsini bir yazıda değil bir kaç yazıda birden paylaşacağım ve "Bir Küçük Çeyiz Meselesi" etiketi altında birleştireceğim böylelikle hepsini o etiket altında görebileceksiniz.
Şuan için önceliğimi online olarak yaptığım alışverişlerle başlatıyorum ilerleyen günlerde gidip aldıklarımı da paylaşıyor olacağım. Çeyizim henüz bitmiş değil hala parça parça küçük küçük alışverişler yapıyorum. Bu bir girdap gibi içinden çıkılmıyor. :)

Porland ile başlıyorum. En sevdiğim parçalar Porland'ın sitesinden aldığım parçalar. Telefonumda fotoğrafları yok paketleri  güzelce sarıp kolilerini kaldırdım o yüzden internetteki resimlerini ve fiyatlarını ekleyeceğim.

Öncelikle gelen ürünün paketlemesinden bahsetmek istiyorum. O kadar iyi paketlenmiş o kadar çok pat pata konmuştu ki kırık ürün çıkmadı ve koliye geri kaldırdığımızda bazı pat patlar fazlalık olarak dışarıda bile kaldı. Ben Porlandın kendi internet sitesinden aldım ürünlerini ve ürünlerde kendi üretim fabrikası olan Bilecikten geldi. 9 Ocak tarihinde siperişimi verdim ve 14  Ocak tarihinde de elime sorunsuz bir şekilde ulaştı. Şuanda hala Porland olarak almak istediğim parçalar var Forest Deer serisi hani geyik kafası, ayı kafası olan tabakları nedense onlarıda çok sevdim ayrıca flüt bardaklarını da almayı dört gözle bekliyorum ama biraz daha zaman bırakayım kendime :)


Kahvaltı Takımı Morocco Serisi

Günlük kahvaltı takımı olarak düşündüğüm kahvaltı takımı Morocco serisi oldu. Renkli cıvıl cıvıl iç açıcı hemde hasır runner ile de harika duran bir parça. O serinin tüm tabaklarını hemde kupa takımlarını aldım. Kahvalltıda her zaman kupa kullanılmaz elbette ancak günlük hayatta kahve içerkende kupaya ihtiyacımız olacak bu sebeple elimizde olması gerektiğini düşündüm.


Sitenin siparişlerim kısmından şuanda yardım alıyorum orada gördüğüm fiyatlar benim o zamanda aldığım fiyatlar.

Bu 6'lı kupa her biri ayrı kutuya konmuş ve sonra  kutularda bir kutuda toplanmıştı anlayacağınız kırılmaması için her önlemi almışlardı.
Bu setin fiyatı:185,50 TL



Bu arada tüm takımı aldım ancak tam olarak hepsini almadım 28 cm lik olan tabağını, düz renk olan tabağını ve fincan takımını almadım.


Tatlı tabağı ya da kahvaltı tabağı olarak kullanabileceğiniz bir takım dikdörtgen ve yuvarlak olan seri çok büyük olmadığı için bence istediğiniz şekilde kullanabilirsiniz.

Görseldeki gibi tüm renklerini aldım. Bu takımın boyutu 18 cm.  Tabakları tane şeklinde aldım.
Tane Fiyatı: 37 TL










Düz tabak ya da yuvarlak tabak ne denirse adına bu tabaklarında 20 cm olan boyutlarını aldım.
Yine ödemesi tane şeklinde yapıldı.
Tane Fiyatı: 35 TL





Forest Takım

 Forest serisinin bir fincan takımı daha var ancak o buna göre daha büyük 215 cc ve üzerinde kozalak ya da meşe palamut deseni var. Ben bu kahve fincanını çok sevdim genel olarakta kahve sever olduğum için bunu almak istedim. Ne yazık ki bu da tek tek satılan bir üründe ve ben o an 6 ya tamamladım. Yine aynısını yapar mıyım bilmiyorum ama yine de piyasada 6'lı kahve fincanları çok pahalı.
Bu fincanın ölçücü 85 cc olarak geçiyor. Ortalama bir Türk Kahve fincanı kadar.
6'lı Ürün Fiyatı: 150 TL




Meze ve kahvaltı tabağı olarak geçen bu 3 tabağını aldım küçük,orta ve büyük boy şeklinde büyük boy olana salata konabilir küçük boy olanına ise kahve yanında çikolata gibi küçük ikramlık olarak düşündüm ama bilmiyorum ileride kullandığımda nasıl şekillenir.
Bu tabağın ölçücü 11 cm
Tane Fiyatı: 18 TL






Tabağın ölçüsü: 13 cm
Tane Fiyatı: 20 TL











Tabağın ölçüsü: 19 cm
Tane Fiyatı: 38 TL









Ve son olarak bu serinin son parçası olarak bu tabağı aldım. Ancak boyutuna dikkat etmeden almışım beklediğimden çok daha büyük geldi. Klasik bir pasta tabağı yaparım demiştim ancak sanırım bir kaç parça ürün konabilecek boyutta bir tabak büyüklüğünde ve de bir hayli ağır geldi. Ben pasta takımı gibi kullanırım düşüncesi ile 6 tane aldım bundan.
Tabak ölçüsü: 28 cm
6' lı Fiyatı: 270 TL




Evet toplam fiyat olarak bana bu ürünler o zaman 1.113,50 TL tutmuştu.Pişman olmadığım bir alışveriş oldu bu ürünleri kullanacağım günü iple çekiyorum.


Sunum Örnekleri

İnternette bulduğum bir kaç Morocco için sunum örneklerini sizinle paylaşmak istiyorum almak isterseniz fikir olması için :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder