3 Eylül 2020 Perşembe

Bir Küçük Söz Meselesi

Geçtiğimiz ay aile arasında küçük bir isteme töreni düzenledik. Normal şartlarda daha erken yapılacaktı ama araya virüs girdiği için yapılamamıştı bu dönemde de  bu tür organizasyonları yapmak her ne kadar doğru olmasa da aile büyüklerinin artık adı konsun talebi doğrultusunda  yapmak durumunda kaldık. Daha kalabalık bir ortamda yapmak isterdik anneannem, dedem ve dayımlarında aramızda olmasını çok isterdik ama virüs durumlarından dolayı daha az kişi ile yapmak durumunda kaldık zaten aksi de şuanda içimize sinmezdi. Bunu yaparken bile yeterince tedirgin olduk ama şükür ki herhangi bir sorun yaşamadan atlattık.Zaten o günden sonrada kendimizi karantinaya aldık kimseyle görüşmedik eğer bir bulaş durumu söz konusuysa kimseye bulaştırmamak için evde kalıp izole olduk. Adettendir ya masa süslemek küçük abartılı olmaması için kendi emeklerimizle masa süsledik sağ olsun ablamla annem o konuda bana göre daha becerikli olduğundan onlar devraldı bu işi. Bu tür süreçleri yaşayacak kişiler için bir fikir olması açısından fotoğrafları sizinle paylaşıyorum. Pandemi öncesi yüzüklerin konulacağı kutu vs. yi sipariş etmiştim. Masa için kullanılan herşeyin ileride evimizde kullanabileceğimiz şekilde aldık.


Masa için istediğim gibi bir örtü bulamadığımdan masa örtüsü için kumaşçıdan gri ve beyaz olarak kumaş aldık. Kumaşların fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 200 TL.
Perdeyi ise banyo perdesinin asıldığı demire astık. Ablam Eskişehirde yapayçiçek satan bir yerden perdede görünen çiçekleri aldı ve perdenin üst kısmına bu şekilde düzenledi.Çiçeklerin bir kısmını ise pasta süslemesi için kullandık. Çiçeklerin fiyatı da 200 TL
Işık şelalesini 50 TL ye kiraladık.

İsimlerimizin yer aldığı çerçeve, damat kahve fincan takımı ve yüzüklerin konulacağı kutuyu Pandemi öncesinde bir instagram sayfasından 148 TL ye almıştım.




Yüzüklerimizi klasik alyans olarak tercih ettik. Özellikle klasik alyansların daha asil durduğuna inanıyorum. Ne kadar zaman geçerse geçsin alyansı değiştirmek istemeyeceğiniz bir model hatta yakın arkadaşlarımdan da evli olup tasarım alyanslarını klasik alyans ile değiştirmek isteyenlerin olduğunu görünce doğru bir karar verdiğimi anladım.  Biz iki alyansı 1.900 TL ye aldık. Kuyumcuda bu tür yüzük alacaklara küçük bir tavsiyem ilk girdiğiniz yerden almamanız. Kuyumcu piyasası gerçekten çok garip normal şartlarda altının fiyatı belli ne kadar değişebilir ki demeyin bir çok kuyumcu gezdik istediğimiz model belli parmak ölçülerimiz belli buna rağmen 5 bin tl ye kadar çıktı bazı kuyumcular. Şu dönemde özellikle altın fiyatları fırlamışken bu tür ince konulara dikkat etmenizi öneririm.






Hediyelik olarak Alaçatı Lavanta Kolanyasını tercih ettim. Hediyelikleri koymak için ise bu camlı tepsiyi aldım. Fiyatı 45-50 TL idi.









Pastayı o telaşla ayrıca çekmemişim resmimizden kırptım. Pasta ne kadar tuttu hatırlamıyorum ancak 250-350 civarıydı sanırım. Çiçek süslerini ablam yaptı resimde göründüğünden çok daha güzel görünüyor yakından. Pastane çiçek süslemesi için ekstradan 150 tl istemişti. Bu nedenle eğer siz pasta yaptırdığınızda böyle bir durum söz konusuysa evde de uygun çiçekleriniz varsa sizlerde yapabilirsiniz.




Yüzen mumlar için silindir vazo bulamadım.  Bu yüzden Tedi de satılan bambu kapaklı kavanozlardan aldım. İçerisine de evde bulunan denizkabukları koyduk. Masada ne kullandıysak hepsi sonrasında evimde kullanabileceğim şeyler olmasını tercih ettim. Buna sizde özellikle dikkat ederseniz ileride evinizde baktığınız yerde o eşya ile o mutlu günü anımsayabilirsiniz. 













Pandemi dolayısıyla uzun zamandır kuaföre gitmiyorum bir süre daha tercihim gitmemek olacak. Dip boya zamanım geldiğinde boya alıp evde yapıyorum. Elbette kuaförün yerini tutmuyor ancak ne kendimi ne de sevdiklerimi bu tür keyfi bir işlem için riske atmayı göze alamam. Bu sebeple o günde saç ve makyajımı kendim yaptım. Makyajımı doğal tonlarda tercih ettim. Saçımı ise düzleştirici ile doğal kıvırcık şeklinde dalgalı olarak yaptım. Tırnaklarımı ise Essence nin resimde görünen French takma tırnağını kullandım. Paketten çıkarttığınız gibi direkt tırnaklarınıza yapıştırabilirsiniz bu açıdan gerçekten kullanışlı uzunluğu da gayet iyi olduğundan ekstradan düzeltme işlemine gerek kalmıyor. Üzerine herhangi bir oje işlemi dahi kullanmadım. Ancak alacaklara küçük bir tavsiyem ekstradan takma tırnak yapıştırıcısı almanızda fayda var. Belki de ben alışık olmadığımdan fazlada tedirgindim bilmiyorum ama yine de tavsiye ederim. Ürünü ben o dönem 23 TL ye almıştım.



Anlatacaklarım sanırım bu kadar :)
Farklı bir şey gelmiyor aklıma eğer sormak istediğiniz bir soru olursa ben buralardayım :)

























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder