2 Şubat 2019 Cumartesi

Kuzgunun Bugünkü Hava Durumu Raporu #4

Kuzgun bir görünüp bir kaybolma halleriyle adeta karabatak gibi görünüyor belkide..

Son dönemde özellikle iş hayatındaki çalkantılar, bölüm değişiklikleri sonucunda gelen stres yüklü zamanlar ve sağlık sorunları.. " Ölesim var!"hayatımın yakın tarihli özeti adeta.. Tükenmişlik sendromu dedikleri şeyin gerçek olabileceğini hiç düşünmemiştim. Fakat tükendiğimi hissediyorum. Hemde iliklerime kadar. Vazgeçmiş değilim ama o uçurumun ucunda rüzgar yüzünüze tokat gibi çarparken bir adım atmak ya da atmamak arasında ince çizgidesinizdir ya işte tam öyle bir durumdayım. Geçtiğimiz haftalarda düzenli olarak mide bulantıları sonucunda istifra sorunu yaşadım. Stres kaynaklı olabileceğini düşünerek önemsememiştim. Kronik sorunumdur çünkü stres bende mide ağrılarını getirir.. Bu sefer mide bulantısını getirdi dedim.. Her şey psikolojik! Son ana kadar öyle sanıyordum ta ki bu istifralar boş mide olarak dönene kadar.. Doktor faslı kan testleri derken enfeksiyon kaynaklı olduğunu öğrendim.. Aslında tüm belirtileri nasıl bu kadar göz ardı edebilmişim şaşırdım. Tüm o ağrı ve sızılara o kadar alışmışım ki varlığını normalleştirmişim yok olmalarını garipsemişim.. İyi miyim? İlaçlar dikkat dağınıklığı yaptığından belkide daha az düşünüyor oluşumdan dolayı biraz daha iyiyim. Tıbbi olarak iyi miyim haftaya öğreneceğim.

"Çok yorgunum beni bekleme kaptan" özet cümle bu sanırım. Cem Karaca'nın Mavi Liman şarkısını bilir misiniz? Sanırım şu dönemde kendimi bulduğum bir şarkı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder