8 Eylül 2018 Cumartesi

Lost in Translation (Bir Konuşabilse)

Dün boş zamanımı değerlendirmek için film izlemeye karar verdim. Netflix üzerinden gezinirken Lost in translation (Bir konuşabilse) adlı filme rastladım ve izlemeye başladım. Aslında oyuncular itibari ile güzel bir film olmasını ummuştum fakat çok yavaş ilerleyen ve bence sonuca bağlanamamış bir film. Konusu evet ilgi çekici ama sanki işleniş şekli pekte cazip değildi. Sorun bende mi acaba dedim ve şöyle bir baktım film yorumlarına. Yorumlar ikiye ayrılmış durumda beğenenlerin olduğu kadar benim gibi beğenmeyenlerin sayısı da azımsanmayacak cinsten. Film Japonyada geçiyor yani paradan kısmamışlar gibi görünüyor. Fakat yine de insan filmi izlerken emin olamıyor gerçekten filmin Japonyada çekildiğine.Green screen (yeşil perde) denilen bir gerçek var ve oldukça başarılılar bu tür konularda. Her neyse ortalamanın altında olduğunu düşündüğüm bir yapım oyunculara rağmen puanım  10 üzerinden 4 oldu.

Film Hakındaki Bilgiler


Orijinal İsmi
Lost in Translation

Vizyon Tarihi :
4 Haziran 2004

Yapımı
 2003 - ABD ,  Japonya

Tür                                                    
Dramatik komedi, Romantik  
   
Yönetmen: Sofia Coppola 

Oyuncular:Bill Murray, 
Scarlett  Johansson, 
Giovanni Ribisi

Özet ve Detaylar
Bob Haris ve Charlotte  Tokyo’da ikİ Amerikalıdır. Bob,Tokyo’ya bir viski reklamında oynamak için gelmiştir, Charlotte ise işkolik bir fotoğrafçı olan kocasının peşinden sürüklenmiştir. Her ikisini de uyku tutmayınca, bir gece lüks bir otelin barında yolları kesişir.
Bu buluşmanın sonunda aralarında sıkı bir dostluk başlayacaktır. Birlikte Tokyo’yu keşfe çıkarlar, Tokyolularla aralarında çok komik olaylar geçer ve sonunda bambaşka yaşamların mümkün olduğunu keşfederler.

Kaynak:"1" Film Hakkındaki bilgiler https://www.sinemalar.com  ve  http://www.beyazperde.com dan 
alınmıştır.Bilgilerinize.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder