8 Eylül 2018 Cumartesi

Kuzgunun Bugünkü Hava Durumu Raporu #1

   Merhaba kuzgunlar !

   Eski blogumdaki  yazılarımda bazen yazıların en altında "Gülşen'in Bugünkü Hava Durumu Raporu" notunu düşerek o günkü hislerimi anlatıyordum ya da tamamen bu başlık ile o günkü hislerimi yazdığım bir yazı serisi haline getirmeye çalıştığım kendimce bir günlük oluşturmuştum.Aynısını şimdi bu blogumda kuzgunun hava durumu raporu olarak derlemeye karar verdim.
   Şuanda sanki blog film incelemesi üzerine oluşuyor gibi dursa da aslında asıl amacım o anki durumda ne düşündüysem onu aktarmak. Kendimi duygularımı aktarmak için uygun bir zamanda hissetmediğimden olsa gerek bu tür yazılar yazmıyorum ve son zamanlarda da kafamı dağıtmak için sık sık film izlemekteyim. Bu yüzdende film incelemeleri ağırlık kazanmış gibi görünüyor. Fakat bana dair her şeyi içeriyor olacak  burası. Yeri geldiğince ürün incelemelerini de kitap incelemelerini de hava durumu şeklinde duygu düşüncelerimi de göreceksiniz.

      Koca bir yaz mevsimini geride bırakmak üzereyiz ve en sevdiğim aylara yaklaşmış bulunmaktayız. Herkes deniz, kum, güneş  üçlüsü ile cici tatillerini bitirdi #tbt lerini yapmaktalar bile.. Ben ise malum Haziran ayında yıllık iznimin bir bölümünü Erzuruma gittiğimde harcadığım için ancak bu aya kaldı deniz,kum,güneş üçlüm. Gerçi geçen yılda Eylül ayında kullanmıştım bu hakkımı.Ve bu durumdan da şahsen şikayetçi değilim.Yakın tarihlerde 9 günlük kurban bayramı tatili ile yıllık izni birleştirenler ve okulların açılmaya başlaması ile artık sezon bitmek üzere olduğundan gidilen her yer artık sakinlemeye ve fiyat açısından da uygun bir hal almaya başlıyor.  Kalabalık ve gürültüyü sevmeyen biri olarak ve de beyaz tenli olmanın etkisi ile güneşten her daim kaçıp şahsi olarak da  bronzlaşmaktan hoşlanmayan biri olarak en ideal tatil zamanın Eylül olduğunu düşünüyorum. Yarın yolculuk başlıyor birazdan bavullarımı hazırlayacağım ve bütün hazırlıklar bitmiş olacak. 2 ayrı şehre gitmeyi düşünüyorum. Döndüğümde blogda bu konuda yazarım şimdilik saklı kalsın..

     Kuzgunun bugünkü hava durumu raporu; Tam zamanlı bir işte çalışan modern kölenin yıllık izin sevinci içerisindeyim. Sosyal güvencemi yakıp pastoral yaşama geçmemek için kendimi zor tutsam da yine de yıllık izin mutluluğunun hafif sarhoşluğu içerisindeyim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder