17 Eylül 2018 Pazartesi

L'OREAL PARIS COLORISTA


Bazı zamanlar insan kendinde değişiklik yapmak farklı görünmek isteyebiliyor. Ben çoğu zaman saç rengimde radikal bir değişiklik yapmak ister ve her defasında da cesaret edemedeğimden vazgeçerim ama mavi,yeşil ve kırmızı renklerden herhangi birini saçımda görmek isterim. Yine değişiklik yapmak istediğim bir dönemde karşıma çıktı Colorista Washout adlı geçici saç boyası.Şimdilerde fiyatının 35,90 olduğunu gördüm ama ben Migrostan 25 tl ye almıştım. Malum son zamanlarda tuvalet kağıdı bile 60 tl olmuşken çokta şaşırılacak bir konu değil ürünlere gelen zamlar. Ürünün kalıcı bir değişiklik vaadi yok. En çokta bu cezbetti beni çünkü insan yaptığı değişiklikten hoşlanmayabileceği ihtimalinden epey korkuyor. 5-10 şampuanlamaya kadar kalıcı olduğu kutu üzerinde yazmakta ve pastel ton olarak geçmekte. Sarı tonları veya Omre, Balayage, Bleach uygulanmış saçlar için uygun olduğu özellikle belirtilmiş.Kalıcılık konusunda 5-10 şampuanda çıkma vaadinin kesinlikle yanlış olduğunu düşünmekteyim.

Ben 20 Ağustos günü riske atmamak için bir kaç tutam şeklinde ürünü kullandım ve belirtilen sürede saçımda tuttum. Günaşırı duş alan biri olduğum içinde belirtilen şampuanlamanın iki katı bir şampuanlama söz konusu olmasına rağmen hala saçımda az miktarda da olsa varlığını göstermekte.Ve resimde görünen rengi vadedilmesine karşın yeşilimtırak hiç alakası olmayan bir sonuçla karşılaştım. Yakın çevremden özellikle iş arkadaşlarımdan aldığım yorumların bir kısmı olumlu iken bir kısmı ise saçımın küflendiği yönünde bir renk olduğu şeklinde yorumlar almaktayım.





Ürünün çok az bir kısmını kullandığım için çoğu arttı ve ürünün devamını kullanıp kullanmamak konusunda bir hayli kararsızım. Tavsiye eder miyim noktasına gelecek olursam bence güncellenen fiyatı ile beraber kullanmanıza değecek bir ürün olduğunu düşünmüyorum. Tabi tercih sizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder