3 Eylül 2018 Pazartesi

Hush

Eskiden aşırı derecede korku ve gerilim filmleri izlerdim. Bazı nedenlerden dolayı bu tür filmleri izlemeyi bırakmıştım fakat cumartesi günü gerilim filmi izlemeye karar verdim. Belki korkularının üstüne gitmelisin düşüncesinden belki de kafanı bu şekilde farklı bir yere yönlendirmelisin düşüncesinden olsa gerek Hush isimli filmi izledim. Türkçe çeviri karşılığını net olarak bulamadım fakat aşağı yukarı sus anlamına geliyor.Korku denebilecek bir görsel yok daha çok insanı aşırı derecede geren bir yapısı var. Baş karakterin işitme engelli olması ve gözden uzak bir yerde yaşıyor oluşu da işlerin daha da çıkmaza girmesine sebep oluyor. Ve filmde baş karakterimizin evi dışında tek dış mekan bahçesiydi ki o da 5 metre kadar gösterildi dersek yanlış olmaz. Anlayacağınız mekan açısından düşük bütçeli bir gerilim filmi. Fakat yine de başarılı olduğunu düşünüyorum 10 üzerinden puanım 7 

Tür: Korku, GerilimYapımı: ABD (2016)Süre:1s 27dkOyuncular: Kate Siegel, John Gallagher Jr., Michael Yönetmen: Mike FlanaganSenaryo: Kate Siegel Mike FlanaganYapımcı: Jason Blum Trevor Macy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder