22 Ağustos 2018 Çarşamba

Extinction (Tükeniş)

    Bugün uzaylı istilası konulu film önerisi ile karşınızdayım. Tgrt zamanlarında The X Files (Gizli dosyalar) dizisi ile büyümüş bir nesilseniz uzaylılar eminim sizlerinde bilinç altınıza sakladığınız ve  merakınızı uyandıran bir konudur. Eğer uzaylı istilası konulu filmleri seviyorsanız izlemeniz gereken filmler listesine Extinction filmini de eklemenizi tavsiye ederim. Yalnız uyarayım sonu hiç ummadığınız bir yere bağlanıyor ve ciddi anlamda şaşırıyorsunuz. Güzel bir film olmuş farklı bir bakış açısına sahip olduğu için beklentileri ortalamanın üzerinde diyebileceğimiz bir şekilde karşılamakta. Klasik uzaylı filmlerindeki gibi geldim istila ettim öldürdüm gibi görünse de aslında çok farklı bir yönde düşünmenize sebep olmakta filmin sonu devam filminin geleceğine dair güçlü işaretler vermekte.Haddim olmadan filmi puanlarsam 10 üzerinden 7 veririm 3 puanı nereden kırdım bilmiyorum ama 7 diyelim :)

Tür: Bilim Kurgu, Gerilim
Yapımı: ABD (2018)
Süre: 95
Yönetmen: Ben Young
Senaryo: Eric Heisserer Spenser CohenYapımcı: David Hoberman Todd LiebermanKonu: Extinction, en büyük kabusu ile yüzleşmek zorunda kalan bir babanın hikayesini anlatıyor. Bir aile babası olan Peter’in en büyük kabusu uzaylı istilasıdır. Peter gördüğü rüyalar yüzünden oldukça bunalmıştır. Fakat rüyaları gerçeğe dönüşünce en büyük kabusu ile yüzleşmek zorunda kalır. Dünya büyük bir istila altındadır. Dünya dışı bir güç gezegeni imha etmek üzeredir. Ailesi ile birlikte hayatta kalmak için savaşan Peter, onları koruyan bilinmeyen bir güç olduğunu fark eder.Filmin yönetmen koltuğunda Hounds of Love, Bush Basher ve Something Fishy filmleri ile tanıdığımız Ben Young oturuyor. Bilimkurgu ve gerilim türündeki filmin ilk taslakları Spenser Cohen ve Brad Kane tarafından yazılırken senaryonun son hali Eric Heisserer imzasını taşıyor. Ant-Man filminde Luis karakteri ile karşımıza çıkan ve Herkese Karşı, Gizli Güzellik, 12 Savaşı gibi yapımlarda da yer alan Michael Peña’nın başrolü üstlendiği filmin oyuncu kadrosunda Lizzy Caplan, Israel Broussard, Tom Riley, Mike Colter, Emma Booth gibi isimler yer alıyor. Pedro Luque’nin görüntü yönetmeni olduğu filmin müzikleri ise The Newton Brothers’a ait.



Kaynak: Film Hakkındaki bilgiler "1" https://www.sinemalar.com  dan alınmıştır. 
"2"http://www.beyazperde.com Bilgilerinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder