7 Ocak 2018 Pazar

- The Lake House (GÖL EVİ)

Bu yazıyı hangi zaman diliminde ve nerede okuyorsunuz bilmiyorum ama güzel bir pazar öğleden sonrası (ya da öğle) vaktinde yazmaktayım. Siz bu güzel pazar günü şuanda evde dinleniyor olarak mı yoksa dışarıda gezerek mi vakit geçiriyorsunuz bilemiyorum ama ben şuanda tam iyileştim derken yeniden hasta olmam sebebi ile evimde dinlenmekteyim. Bugün bir film önerisinde bulunmak için buradayım. Bazen izlemiş dahi olsanız tekrar izleyeyim dediğiniz filmler vardır ya işte bahsedeceğim filmde öyle benim için. Sandra Bullock ve Keanu Reeves oyunculuklarını çok seviyorum. Bu yüzden de onlardan biri yer alıyor ise hemen hemen bütün filmlerini seviyorum.  Filme konu olan göl evine gelecek olursak ürkütücü görünse de alıp başını gitmek isteyenler için bence ideal. Her neyse özetle bugün tekrar izledim ve paylaşmak istedim. 



The Lake House (Göl Evi)

Vizyon Tarihi:          4 Ağustos 2006

2006 - ABD ,  Avustralya
Dram ,  Fantastik ,  Romantik
99 Dak.
Keanu Reeves,  Sandra Bullock,  Lynn CollinsChristopher Plummer,  Dylan Walsh
David Auburn
Bruce Berman,  Doug Davison

Konusu
Hayatında bir değişiklik yapma vaktinin geldiğini hisseden Dr. Kate Forster (SANDRA BULLOCK) stajını tamamladığı yerel İllinois hastanesinden ayrılarak hasta trafiğinin yoğun olduğu Chicago'da bir hastanede çalışmayı kabul eder. Geride bırakmaktan üzüntü duyduğu tek şey kiralamış olduğu güzel evdir. Kate şehre doğru yola çıkmadan önce evin bir sonraki sakini için posta kutusuna bir not bırakır. Bu notta kendisine gelen mektuplar için yeni adresini bırakır ve kapının üzerindeki gizemli pati izlerinin kendisi taşınırken de orada olduğunu açıklar. Evin yeni kiracısı Alex eve geldiğinde ise hiçbir yerde pati izinden eser yoktur. Kate ve Alex göl evinin posta kutusu aracılığıyla yazışmayı sürdürürken, inanılmaz ve imkansız bir şekilde iki ayrı yılda yaşadıklarını görürler."1"
Film içerisinde geçen ve beğendiğim şarkıyı da buraya bırakıyorum. Filme ait sahnelerle güzel bir klip haline getirilmiş. Spoiler olabileceğini düşünüyorsanız sadece dinlemenizi tavsiye ederim. Mutlu bir pazar günü geçirmeniz dileğimle. Hoşçakalın.









Kaynak:"1" Film Hakkındaki bilgi https://www.sinemalar.com  dan alınmıştır. Bilgilerinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder