1 Ocak 2018 Pazartesi

HOŞGELDİN 2018

An itibari ile 2017 yi geride bırakmış bulunmaktayız. Acıyla gelen bir yıl tabi ki acılarla devam etti. 2017 ile bütün üzüntüleri geride bırakmayı umudediyorum. Her yıl aynı umutlar ve her yıl aynı hüsranlar silsilesi.. Her neyse bu konulara hiç girmeyelim konumuz umut.

Ben ocak ayında dünyaya geldim, belkide bundandır bu zamanları sevme sebebim. Çünkü derler ki hangi ay dünyaya geldiyseniz o ayı, o mevsimi daha çok seversiniz. İşte sevdiğim zamanlar. Soğuk kış günleri, kırmızı renkler, kar taneleri, geyik desenleri ve sokaklar hatta evlerdeki ışıklı süslemeler.. (Ki an itibari ile odam sedaşa çalışıyor olabilir bu sebep ile ) İşte bunların hepsi benim için mutluluk sebebi. Kimilerinize göre belki saçma gelebilir. Belki bu dönemler  depresiflik sebebi  bile olabilir. Belki siz normalsinizdir de ben normalleri sevmiyorum. 


Konu çok dağıldı değil mi? İşte kafam gibi. Bazen düşünceler cümle olmaktan korkar ya da kaçar.. İşte bir süredir böyle bir hal içindeyim. Belki yazı yazmak için bu sebep ile zamanlamam kötü. Ama değiştirmek istediğim çok şey var hayatımda bunlardan ilki de düzenli bir hale getirmek istediğim rutinlerim. Blog da benim için bir rutin olsun. Düzenli olarak yazı yazayım içimi dökeyim. Ben dökeyim toplamasakta olur.


Yeni yıl, başlangıçları simgeler. O zaman benim başlangıcım 2018 olsun mu? Olur mu dersiniz ?


Hadi bakalım hoşgeldin 2018 hoşçakal 2017 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder