13 Eylül 2017 Çarşamba

Yeni Bir Sayfa Açmalı


Merhaba!

Uzun zaman oldu sevgili dostum. Çok uzun zaman..
Hayallerimi bir kenara attığımı hiç fark etmemişim. Ne büyük aptallık değil mi?
Blog yazmaya kelebek etkisi adlı blogumda başlamıştım bazı sebeplerden kapatıp silmiştim sonra pinganın dünyası adını verdiğim başarısız bir blog deneyimim daha oldu.Şimdi kendim için yeni bir sayfa açmaya karar verdim, yeniden başlamak güzel olacak. Bu sefer o güçsüz kız yok ama. Wonder woman  a merhaba demek ister misiniz ? Hayat felsefem, okuduğum kitaplar,izlediğim diziler,filmler, güncel haberler kısacası bir çok konu ve alanda konuşacağız kuzgunlar (dostlar). 




Ha kuzgun demişken nereden çıktı derseniz (demediniz biliyorum) Bran Stark desem anlar mısınız? Anladınız bence! Bugünlük bu kadar yeter hoşça kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder