5 Mayıs 2019 Pazar

Hakan: Muhafız (The Protector ) 2. Sezon Hakkında Konuşalım

Hakan Muhafız dizisi için dizi hakkında bilgileri ve 1. sezon yorumlarımı paylaşmıştım.Bu nedenle 2. sezon için detaylı bir dizi bilgilendirmesi yapmayacağım. Bugün 2. sezonu hakkında konuşmak istiyorum. Muhtemelen bu Hakan Muhafız hakkındaki son yazı olacak. 3. sezonunu izlemeyi düşünmüyorum.İzlesem bile güzel bir içerik vermedikleri taktirde hakkında yazmak niyetinde değilim. 1. sezonunda bilindiği gibi eksikler vardı fakat ilkin günahı olmaz diyerek bir çok şeye göz yummuştuk. Göz kanatan yumruk sahnesine bile.. 1. sezon Hakanın bir şekilde kendini muhafız olmaya hazırlaması ve bizlere de olay örgüsünü tanıtması açısından eksikliklere rağmen izlemenin eziyet gibi gelmediği bölümler içeriyordu. Fakat 2. sezonu gerçek anlamda vasat olmuş. Türklerden süper kahraman olmaz düşüncesini insanlara çokta güzel aşılamışlar.. Ölümsüzler olarak adlandırılan karakterlerden ben daha çok şey beklerdim,sadece tılsımlı hançerle öldürülebilmeleri dışında farklı bir özelliklerinin olmaması gerçekten hayal kırıklığı. Bilmem kaç bin yüzyıl  yaşındalar ve ölümsüzler ama onları güçlü kılacak hiçbir özellikleri yok. Muhafız soyuna gelecek olursan. Hepsinin kadın derdinde olması ve bu sebeple de her şeyi ellerine yüzlerine bulaştırmış olmaları. Çok fazla yorum yapmayacağım 2. sezon benim için koca bir hayal kırıklığı idi.. Netflix gibi bir platformda böyle bir dizi ile olmak çok utanç verici.  Tüm sezonu ileri sararak bitirdim.Siz ne düşünüyorsunuz 2. sezon hakkında ?
Bu arada unutmadan 2. sezonla ilgili youtube da takip ettiğim 2 sayfada bir video çekmiş sizlere paylaşmak istiyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder